loveu.blogsky.com

!... عشق یعنی

loveu.blogsky.com

!... عشق یعنی

زیر درخت آرزو

می خوام یه قصری بسازم پنجره هاش آبی باشه

من باشم و تو بشی یک شب مهتابی باشه

می خوام یه کاری بکنم شاید بگی  دوسم داری

می خوام یه حرفی بزنم که دیگه تنهام نذاری

می خوام برات از آسمون یاسای خوشبو بچینم

می خوام شبا عکس تو رو تو خواب گلها ببینم

می خوام که جادوت بکنم همیشه پیشم بمونی

از تو کتاب زندگیم یه حرف رنگی بخونی

امشب می خوام برای تو یه فال حافظ بگیرم

اگر که خوب در نیومد به احترامت بمیرم

امشب می خوام تا خود صبح فقط برات دعا کنم

برای خوشبخت شدنت خدا خدا خدا کنم

امشب می خوام رو آسمون عکس چشات رو بکشم

اگه نگاهم نکنی ناز نگاتو بکشم

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 15:29 http://everything2.blogfa.com

همیشه
به انتهای گریه که می رسم
صدای ساده ی فروغ از نهایت شب را می شنوم
صدای غروب غزال ها را
صدای بوق بوق نبودن تو را در تلفن
آرام تر که شدم
شعری از دفاتر دریا می خوانم
و به انعکاس صدایم در آیینه اتاق
خیره میشوم
در برودت این همه حیرت
کجا مانده یی آخر ؟

"یغما گلرویی"

سبز باشید و دلشاد
وبلاگتون خیلی جالب هست. به من هم سر بزنید. موفق باشی

سارا.ت چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 18:53 http://elaheyesharghy.blogsky.com/

سلام
ممنون که به بلاگم سر زدید و نظرتونو گفتید ...
من هم امیدوارم شما هم موفق باشید
به امید دیدار
تا بعد ....یاحق

دریا جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 12:50 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام.
خوبی؟
-----
وقتی به من نگاه کردی، چشمهایم را بستم، وقتی در جاده های خاطر غزل خواندی، ایستادم و خاموش ماندم. مهربانانه آمدی، سنگدلانه رفتم. از شکفتن گفتی، از خزان سرودم و ناگهان مه همه جا را گرفت. حرفهایم مرطوب شد و چشمهایت با ابرهای مهاجر رفتند.
-----
منتظر حضور سبزتون هستم.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد